standardbred

Alla inlägg under maj 2014

Av Frida Karlsson - 26 maj 2014 21:18

Roger har flyttat och nya jobbet har jag börjat så nu är det bara min flytt kvar! Den har jag påbörjat lite smått. Ska egentligen bara ha de stora möblerna kvar på torsdag för då har jag flytthjälp.

Rogga går nu med sin skyddsling Niño och ett sto stjärna, snart kommer det en arabvalack till och senare i sommar en halvblodskorsning. Detta är en lösdrift också, jag hyr även boxplats för att kunna ställa in om det blir riktigt oväder. jättefint ställe med ridhus och stall i samma byggnad. Stor uppvärmd sadelkammare, spolspilta och toalett. Är i närheten av tidigare stall jag stått i så jag känner till ridvägarna som är underbara.


Hade gärna planerat in lite lektioner och någon pay&ride men jobbet hindrar tyvärr :( Men några grejjer ska vi säkert kunna hinna med :)

Ovido - Quiz & Flashcards