standardbred

Alla inlägg under april 2013

Av Frida Karlsson - 20 april 2013 22:04

- Blev ett kontrollfreak så medryttaren fick sluta tyvärr. Vi red för olika, hon tog för mycket i munnen så han blev stressad och tog till tölt istället för trav och eftersom han hade ont i munnen så ville han inte gå fram till bettet när jag red. Sen hade vi lite olika syn på annat också. 

- Men pålle hålls igång ändå. Han är fortfarande i formen rund men har ändå smalnat av något.

- Jag har införskaffat en transport, är riktigt nöjd trots att jag bara dragit hem den och kört Hs transport istället.

- Trec-tävlingen vi skulle på blev flyttad pga få anmälningar så jag kunde inte vara med utan hade en trec-träning idag istället som var väldigt trevlig.

- Jag letar efter föreningar som håller i lite olika aktiviteter och hoppas på att kunna åka iväg på lite skoj saker såsom pay'n'jump, träningar, någon distansritt. 

- Jag har ordnat så jag tar med Pålle hem över semestern, tänkte komma igång med hoppningen på riktigt då för jag tror hindermaterialet i det stallet är bättre än nuvarande.

Ovido - Quiz & Flashcards