standardbred

Alla inlägg under januari 2014

Av Frida Karlsson - 26 januari 2014 14:40

Hur underbar tur som helst idag! En mindre sväng i några få minus med solsken. Pållen skötte sig galant som vanligt. Kändes som att det var länge sedan jag red barbacka och hade föreställt mig att det skulle bli värre än vad det var. Tänkte mig att jag skulle behöva bromsa en massa i första traven men inte, han tog det så lugnt och fint så :)


Några mobilbilder blev det när vi skrittade av på hemvägen

   

Av Frida Karlsson - 12 januari 2014 23:05

Sedan senast har jag hållt igång pålle rätt bra för att vara vinter. Fast vintern har varit snäll fram till nu. har hjälp utav medryttare också. Har hittat en familj som tar hand om honom och han tar hand om dem. 


Hagpolaren visade sig ha en väldigt stor hovböld men har kryat på sig nu, så nu har sulan växt ihop igen. Pigg och glad och jäkligt dryg mot Roger. 


Nu när vintern kommit hoppas jag att det blir lagom snö och att den stannar och är fin. När den smälter bort hoppas jag på en +10 så det försvinner fort och inte blir isgata utan att det blir härlig vår med en gång. 


Nu följer lite bilder från hagmockning, drygniño, stallvägg och världens goaste häst!!!

       

Ovido - Quiz & Flashcards